Translate

24. фебруар 2014.

МАНАСТИР ВАЗНЕСЕЊЕ, Архимандрит Тимотеј, 23.2.2014.


А када дође Син Човјечији у слави својој и сви свети анђели са њим, тада ће сјести на пријесто славе своје.
   И сабраће се пред њим сви народи, и разлучиће их једне од других као пастир што разлучује овце од јаради.
   И поставиће овце са десне стране себи, а јарад са лијеве.
   Тада ће рећи Цар онима што му стоје са десне стране: Ходите благословени Оца мојега; примите Царство које вам је припремљено од постања свијета.


   Јер огладњех, и дадосте ми да једем; ожедњех, и напојисте ме; странац бијах, и примисте ме;
   Наг бијах, и одјенусте ме; болестан бијах, и посјетисте ме; у тамници бијах, и дођосте ми.
   Тада ће му одговорити праведници говорећи: Господе, када те видјесмо гладна, и нахранисмо? Или жедна, и напојисмо?
   Кад ли те видјесмо странца, и примисмо? Или нага, и одјенусмо?


   Кад ли те видјесмо болесна или у тамници, и дођосмо ти?
   И одговарајући Цар рећи ће им: Заиста вам кажем: кад учинисте једноме од ове моје најмање браће, мени учинисте.
   Тада ће рећи и онима што му стоје с лијеве стране: Идите од мене, проклети, у огањ, вјечни који је припремљен ђаволу и анђелима његовим.
Јер огладњех, и не дадосте ми да једем; ожедњех, и не напојисте ме;

Манастир Вазнесење, 23.2.2014.

   Странац бијах, и не примисте ме; наг бијах, и не одјенусте ме; болестан и у тамници бијах, и не посјетисте ме.
   Тад ће му одговорити и они говорећи: Господе, када те видјесмо гладна или жедна, или странца или нага, или болесна или у тамници, и не послужисмо ти?
   Тада ће им одговорити говорећи: Заиста вам кажем: кад не учинисте једноме од ових најмањих, ни мени не учинисте.
   И ови ће отићи у муку вјечну, а праведници у живот вјечни.

(Мат. 25: 31-46)

Нема коментара:

Постави коментар