Translate

11. јун 2014.

ЧУДОТВОРНА ИКОНА ПРЕСВЕТЕ БОГОРОДИЦЕ ПОСРЕДНИЦА ГРЕШНИМА

   Молитва прва

   Коме ћу завапити, Владичице, коме ћу притећи у невољи својој, ако не Теби, Царице Небеска? Ко ће плач мој и уздахе моје прихватити, ко ће мољење наше брзо услишити, ако не Ти, свеблага Посреднице, која си свих наших радости радост? Послушај и ова песмопојања и мољења које Ти и ја грешник приносим. Буди ми Мајка и заштитница, и радости Твоје дароватељка, и устроји живот мој како умеш и како благоизволиш. Предајем се заштити Твојој и промишљању Твоме, да бих Ти увек радосно са свима светима клицао: Радуј се, благодатна; радуј се, обрадована; радуј се, преблагословена; радуј се, у векове преславна. Амин.
Света Православна Црква празнује икону Мајке Божије Посредница грешних 20/7. марта и 11. јуна/29. маја.

Посредује при молитви за опроштење грехова.

Молитва друга

   Царице моја преблага, надо моја пресвета, Посреднице грешнима! Ево, и овај бедни грешник сада стоји пред Тобом! Не остави мене, који сам од свих остављен, не заборави мене, који сам од свих заборављен, и дај радост мени, који радост нисам упознао! О, моје тешке невоље и жалости! О, безбројни грехопади моји! Живот је мој као тама ноћна, и нема никога међу синовима људским који би ми могао помоћи! Ти си једина моја нада, једина заштита, уточиште и утврђење моје. Према Теби одважно пружам немоћне руке своје и молим: милосрдна буди према мени, Свеблага, поштеди искупљеног крвљу Сина Твојега, ублажи болести многонапаћене душе моје, укроти јарост оних што ме ненавиде и окривљују, васпостави моју пресахлу снагу, обнови, као орлу, младост моју, и не допусти да ослабим у творењу заповести Божијих. Огњем небеским дотакни пометену душу моју и испуни је вером непостидном, љубављу нелицемерном и надом поузданом. Нека увек прослављам Тебе, преблагословену Заступницу света, Покров наш и Посредницу свима нама грешнима, и нека се клањам Сину Твоме и Спасу нашем, Господу Исусу Христу, са беспочетним Његовим Оцем и животодавним Духом Светим у векове векова. Амин.

АКАТИСТИ ПРЕСВЕТОЈ БОГОРОДИЦИ, Образ светачки, Београд, 2011.

Нема коментара:

Постави коментар