Translate

16. децембар 2015.

Љуби Ме такав какав јеси

   Да ли си ти кадгод размишљао, сине, да Ја знам твоје невоље, твоје патње, и борбе твоје и слабости твога живота ? Ја знам твој кукавичлук, грехе твоје и упркос томе кажем ти : дете Моје, дај ми твоје срце и љуби ме такав какав јеси. У сваком тренутку и у свакој ситуацији у којој се налазиш , у одушевљењу или потиштености , у верности или неверности, љуби ме такав какав јеси.
   Ја хоћу љубав твога сиромашног срца. А ако чекаш да будеш савршен онда ме никада нећеш љубити. Ако чекаш да постанеш анђео да би се предао љубави, тада ме никада нећеш љубити.
   Ако си слаб у испуњавању својих дужности и у вежбању својих врлина, ако често падаш у оне грехе које не желиш више да чиниш, Ја ти допуштам да ме волиш. Љуби ме такав какав јеси.
   Зар ја не бих могао из сваког зрна песка створити анђела серафим а , који зрачи чистотом, племенитошћу и љубављу ? Зар Ја нисам свемогућ? И ако се мени свиђа да занемарим ова изванредна бића и дам предност и вредност сиромашној љубави твога срца , нисам ли Ја увек господар Моје љубави?
   Дете моје, допусти да те волим, Ја хоћу твоје срце. Свакако, Ја ћу те временом преобразити, но данас и увек , љуби ме такав какав јеси.
   И, Ја желим да ти ово чиниш. Желим да видим такође како из дубине расте љубав твоја . Ја љубим такође у теби и твоје слабости, и љубим такође љубав и сиромашних и бедних. Ја желим да из срца бедника чујем непрекидни зов : „ Господе, Исусе, ја те љубим“.
   Ја једино желим песму твог срца, а не желим твоју мудрост и таленте . Кад бих ти Ја њих дао, ти би , тако слаб, њима хранио своје самољубље! Само је једно за мене важно : да видим како радиш са љубављу. Ја бих те могао одредити и за велике ствари , али не – ти треба да будеш бескорисни слуга. Штавише, Ја ћу ти одузети и од оног мало што имаш, јер Ја сам те створио само за љубав.
   Данас стојим пред вратима твога срца као просјак . Ја – Цар царева. Ја куцам и чекам,  пожури да ми отвориш. Не позивај се на своју беду. Када би ти потпуно могао схватити своје сиромаштво, ти би умро од бола.
   И о но што би ме заболело, јесте управо то, када бих видео да сумњаш и губиш поверење у Мене.
   Ја желим такође да мислиш на Мене сваког сата, и дању и ноћу. И желим такође да и безначајне послове обављаш из љубави према мени. Рачунам на тебе да ми дарујеш радост. И  не брини због тога што не поседујеш т акве врлине. Ја ћу ти даровати моје. Ако будеш патио, Ја ћу ти дати снагу. А ако ми дарујеш љубав , тада ћу ја теби дати толико много да ћеш моћи љубити далеко више него што и можеш сањати.
   Мисли на то да ме љубиш такав какав јеси. И нека дође шта хоће . Не чекај да будеш свет да би ме могао љубити . Онда ме никада нећеш љубити. А сад , дете моје, иди , иди! ... и љуби ме такав какав јеси .

   Јеросхимонах Серафим Вирицки
   извор: Саборна црква, Београд

Нема коментара:

Постави коментар