Translate

13. јун 2016.

Свети владика Николај, Дарови Светог Јована Владимира

Откуд одиш, млад делијо?
Весел одиш, весел пејеш,
ко ти даде то весеље?

Даде ми го свети Јован,
свети Јован от Елбасан,
и ти да си жив и весел.

Откуд одиш, богаташе,
весел одиш, с полни руци?
Кој ти даде полни руци?

Даде ми ги свети Јован,
свети Јован от Елбасан.
И ти да си жив и богат.

Откуд одиш, стара бако,
брго одиш како мома?
Који ти така крепост даде?

Даде ми је свети Јован,
свети Јован от Елбасан.
И ти да си жив и крепак.

Откуд одиш, аргат мори?
Кој ти зема мрак со чело,
кој ти даде лицето светло,
аман, светло како сонце?

Мрак ми с чело Светац зема
и даде ми лицето светло.
Свети Јован от Елбасан.
И ти да си жив и весел!
По идеји његовог високопреосвештенства г. Амфилохија (Радовића), митрополита Црногорско-приморског, пројекат осмислио и уредио јеромонах Јован (Ћулибрк), 2001.

Нема коментара:

Постави коментар