Translate

10. јануар 2017.

Снег на Светој Гори, Хиландар и Патерица



Икос 12.

Шта је хвала моја пред Тобом. Уши моје нису чуле песму херувима, њу слушају само душе праведника. Ја знам само како Те хвали природа. Гледао сам зими како обасјана месечином и под белим огртачем од снега који светлуца сребрним сјајем, сва се земља тихо Теби моли. Видео сам како се радују Теби румени зраци излазећег сунца и како хорови птица брује хвалу Теби. Слушао сам како тајанствено говоре о Теби шуме, како певају ветрови и жуборе потоци Имену Твоме; како својим устаљеним кретањем кроз бескрајна пространства проповедају о Теби јата звезда. Шта је хвала моја пред Тобом, Господе. Природа је послушна, а ја не престајем да Те жалостим. Док живим и видим љубав Твоју хоћу да Те славим, Теби да се молим и Тебе да призивам:
Слава Теби, Који си нам показао Светлост!
Слава Теби, Који си нас заволео љубављу дубоком, неизмерном, божанском!
Слава Теби, Који нас ограђујеш светлим војскама анђела и светих!
Слава Теби, Свесвети Оче, Који нам дајеш Царство Твоје!
Слава Теби, Душе Свети, животворно сунце будућега века!
Слава Ти за све, Тројице божанствена и свеблага!
Слава Ти, Боже, у векове!


БЛАГОДАРСТВЕНИ АКАТИСТ Господу Исусу Христу
(ЗАХВАЛНИ АКАТИСТ - Слава Богу за све)

ПРАВОСЛАВНИ АКАТИСТИ, II допуњено издање, издаје манастир Денсковац, л.Г.2004.
са благословом његовог Преосвештенства Епископа шумадијског Господина Јована
фото: Доситеј Хиландарац

Нема коментара:

Постави коментар