Translate

12. март 2017.

ПСАЛМИ 140, 141


                               
Псалам 140.
Псалам Давидов. (МТ: Псалам 141)

ГОСПОДЕ, Теби зовем, услиши ме.
Чуј глас мољења мога, када вапим Теби.
2. Да се уздигне молитва моја, као кађење
 пред лице Твоје;
уздизање руку мојих жртва вечерња.
3, Постави, Господе, стражу устима мојим,
и двер ограде око усана мојих.
4. Не допусти срце моје у речи лукаве,
да измишља изговоре за грехе,
са људима који чине безакоња,
и нећу се дружити са изабранима њиховим.
5. Караће ме праведник са милошћу, и изобличиће ме;
а уље грешника да не намасти главу моју;
јер је још и молитва моја против воље њихове.
6. Расуше се низ камење моћници њихови;
чуће речи моје, као угодне.
7. Као што се грумен земље просу по земљи,
расуше се кости њихове до пакла.
8. Јер Теби, Господе, Господе, управих очи моје;
у Тебе се уздах, не одбаци душу моју.
9. Сачувај ме од мреже коју ми поставише,
и од замки оних који чине безакоња.
10. Пашће у мрежу своју грешници,
а ја остах сам, докле не прођох.
Псалам 141.
Поучан, Давидов
(МТ: Псалам 142)

2. ГЛАСОМ мојим ка Господу виках,
гласом мојим ка Господу помолих се.
3. Излићу пред Њим молитву моју,
жалост моју пред Њим објавићу.
4. Када ишчезава дух мој од мене,
и Ти си познао стазе моје.
На путу овоме по којем ходих, 
они ми поставише замку.
5. Гледах са десна и разгледах,
и не беше никога који ме познаје.
Нестаде уточишта за мене,
и нико не мари за душу моју.
6. Виках Теби, Господе,
и рекох: Ти си нада моја,
удео си мој на земљи живих.
7. Слушај молитву моју,
јер се понизих веома.
Избави ме од гонитеља мојих,
јер се утврдише већма од мене.
8. Изведи из тамнице душу моју,
да се исповедам Имену Твоме.
Мене чекају праведници, 
докле ми не узвратиш.

ПСАЛТИР са девет библијских песама, Манастир Хиландар, Манастир Грачаница, Манастир Цетињски, Манастир Тврдош, Братство Св. Симеона Мироточивог, 2000.
Вековно памћење. Старе хиландарске повеље - Деспота Стефана Лазаревића, Кнеза Лазара, Султаније Маре, Јована Драгаша...

фото:Филм Отац

Нема коментара:

Постави коментар