Translate

26. април 2017.

ПСАЛАМ 141.

Хор св.Роман Мелод (Бања Лука), аудио запис са наступа у цркви св.Георгија у Бијељини, мај 2004 г.

А. Архангелски - (Псалам 141), Гласом моим ко Господу воззвах, гласом моим ко Господу помолихся. Пролию пред Ним моление мое, печаль мою пред Ним возвещу.

Псалам 141.
Поучан, Давидов, када беше у пећини. Молитва.
(МТ: Псалам 142)

2. ГЛАСОМ мојим ка Господу виках,
гласом мојим ка Господу помолих се.
3. Излићу пред Њим молитву моју,
жалост моју пред Њим објавићу.
4. Када ишчезава дух мој од мене,
и Ти си познао стазе моје.
На путу овоме по којем ходих, они ми поставише замку.
5. Гледах са десна и разгледах,
и не беше никога који ме познаје.
Нестаде уточишта за мене,
и нико не мари за душу моју.
6. Виках Теби, Господе,
и рекох: Ти си нада моја,
удео си мој на земљи живих.
7. Слушај молитву моју,
јер се понизих веома.
Избави ме од гонитеља мојих,
јер се утврдише већма од мене.
8. Изведи из тамнице душу моју,
да се исповедам Имену Твоме.
Мене чекају праведници, докле ми не узвратиш.

ПСАЛТИР са девет библијских песама, Манастир Хиландар, Манастир Грачаница, Манастир Цетињски, Манастир Тврдош, Братство Св. Симеона Мироточивог, Васкрс, 2000.

Нема коментара:

Постави коментар