Translate

3. април 2018.

Велики пост - Псалми православне цркве - Манастир Симонопетра


Monks Of Simonopetra Monastery are Chanting


01● «Μεθ’ ἡμῶν ὁ Θεός» - [00:00:10]
02● «Ἡ ἀσώματος φύσις, τὰ Χερουβείμ» - [00:05:08]
03● «Παναγία Δέσποινα Θεοτόκε, πρέσβευε ὑπὲρ ἡμῶν τῶν ἁμαρτωλῶν» - [00:07:00]
04● Κοντάκιον Μεγάλου Κανόνος. Ἦχος πλ. β´. - [00:10:30]
❈Ψάλλει ο π. Αθανάσιος Σιμωνοπετρίτης❈
{ Ψυχή μου, ψυχή μου, ἀνάστα, τί καθεύδεις; Τὸ τέλος ἐγγίζει καὶ μέλλεις θορυβεῖσθαι· ἀνάνηψον οὖν, ἵνα φείσηταί σου Χριστὸς ὁ Θεός, ὁ πανταχοῦ παρὼν καὶ τὰ πάντα πληρῶν.}
05● «Κύριε τῶν Δυνάμεων, μεθ’ ἡμῶν γενοῦ» - [00:12:52]
06● «Παναγία Θεοτόκε, τὸν χρόνον τῆς ζωῆς μου» | «Τὴν πᾶσαν ἐλπίδα μου, εἰς σὲ ἀνατίθημι» - [00:18:57]

Hymns from the Orthros Service

07● Δόξα· «Τῆς μετανοίας» | Καὶ νῦν· «Τῆς σωτηρίας» | Ἐλέησόν με, ὁ Θεός· «Τὰ πλήθη τῶν πεπραγμένων μοι δεινῶν» - [00:22:10]

Hymns from the Royal Hours

08● «Τό πρωΐ εισάκουσον τής φωνής μου» (Ώρα Α΄) - [00:27:17]
09● «Κύριε, ὁ τὸ Πανάγιόν σου Πνεῦμα» (Ώρα Γ΄) - [00:30:40]
10● «Ὁ ἐν ἕκτῃ ἡμέρα τε καὶ ὥρᾳ» (Ώρα ΣΤ΄) - [00:32:48]
11● «Ὁ ἐν τῇ ἐνάτῃ ὥρᾳ δι’ ἡμᾶς» (Ώρα Θ΄) - [00:35:07]

Hymns from the Great Vesper Service 

12● Μέγα προκείμενον. Κυριακή της Τυρινής. Ἦχος πλ. δ´. - [00:36:50]
{ Μὴ ἀποστρέψης τὸ πρόσωπόν σου ἀπό τοῦ παιδός σου, ὅτι θλίβομαι· ταχὺ ἐπάκουσόν μου· πρόσχες τῇ ψυχῇ μου, και λύτρωσαι αὐτήν.}
13● Ἰδιόμελον. Δ' Κυριακή των Νηστειών. Ἦχος βαρὺς. - [00:40:58]
{ Ὁ τὸν ἀμπελῶνα φυτεύσας, καὶ τοὺς ἐργάτας καλέσας, ἐγγὺς ὑπάρχει Σωτήρ, δεῦτε οἱ τῆς Νηστείας ἀγωνισταί, μισθὸν ἀπολαύσωμεν, ὅτι πλούσιος ὑπάρχει, ὁ δοτήρ καὶ ἐλεήμων, μικρὸν ἐργασάμενοι, κομισώμεθα, τὸ τῆς ψυχῆς ἔλεος.} 
14● «Θεοτόκε Παρθένε» | «Βαπτιστά τοῦ Χριστοῦ» | Δόξα· «Ἱκετεύσατε ὑπὲρ ἡμῶν» | Καὶ νῦν· «Ὑπὸ τὴν σὴν εὐσπλαγχνίαν, καταφεύγομεν, Θεοτόκε» - [00:47:04]

Hymns from the Divine Liturgy of the Presanctified Gifts  

15● «Κατευθυνθήτω ἡ προσευχή μου» - [00:49:44]
16● Χερουβικός Ύμνος Προηγιασμένης, σε Ἦχον πλ. β´ - [00:56:14]
{ Νῦν αἱ Δυνάμεις τῶν οὐρανῶν σὺν ἡμῖν ἀοράτως λατρεύουσιν· ἰδοὺ γὰρ εἰσπορεύεται ὁ Βασιλεὺς τῆς δόξης. Ἰδοὺ θυσία μυστικὴ τετελειωμένη δορυφορεῖται· πίστει καὶ πόθῳ προσέλθωμεν, ἵνα μέτοχοι ζωῆς ἀιωνίου γενώμεθα. Ἀλληλούϊα.}
17● Κοινωνικόν της Ακολουθίας των Προηγιασμένων Δώρων - [01:06:34]
{ Γεύσασθε καὶ ἴδετε, ὅτι χρηστὸς ὁ Κύριος. Ἀλληλούϊα.}
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Video & Photos: Nektarios Themistokleous.
Music: CD of Simonopetra' s Monastery.

Нема коментара:

Постави коментар