Translate

4. јануар 2019.

На путу за Јерусалим

Горњу испосницу, Савину кућу тишине, јуче је посетила група младих људи. Међу њима две девојке, ходочаснице из Француске, које без стопирања и без смештаја у хотелу, дневно препешаче око 30 километара на свом путу од  Париза до Јерусалима.
   Пут их је после Босне и Херцеговине довео до Србије, а пре него што су дошли у Богутовац, где су се окупили са својим пријатељима и родбином, преспавале с у у краљевачком селу Самаила.
   У Богутовцу ће одморити неколико дана а онда настављају свој пут према Нишу, Бугарској, Турској, Кипру…до Јерусалима!
   ПОУКА

   Решио мали мрав да иде на поклоњење светињама у Јерусалим. Ту своју намеру објави свим животињама на једном великом животињском збору. Запрепасте се сви од реда. Па како је која дохватила реч, а прво су говориле велике животиње, крену да га коре и грде.
   – Баш си ти, тако мали и слабашан,решио да идеш за Јерусалим. Ми, велики и снажни, не усуђујемо се да кренемо. Па знаш ли ти колико је мора и гора до тамо. Па колико је опасности.
   Ређали су се дискутанти читавог дана, а мали мрав је покушавао да добије реч, али како је био мали и најмањи на сабору никако није успевао. По неко га примети, па се још јаче брецну на њега:
   -Гле ти њега толика брда и планине, а он ће све то да пређе.
   Када дође вече и сви су већ су говорили; дозволише и малом мраву да каже нешто.
   -Ето, ја знам да сам мали и најмањи од свих вас. Знам да има много опасности на том путу и да је много мора и гора до тамо. Ја знам да је Јерусалим далеко. Али ја хоћу да умрем на путу за Јерусалим.

   извор: studenicainfo.rs

Нема коментара:

Постави коментар