Translate

11. септембар 2014.

Свети владика Николај, СВЕТОМ ЈОВАНУ TO St. JOHN



О, Свети Јоване, дивни Крститељу,
ти Претеча беше славном Спаситељу,
 ти чистотом твојом људске душе текну,
и ко страшна труба са Јордана јекну
будећ' људе од сна и порока лена,
кад секира беше близу до корена.
Ја се теби клањам, ја се теби молим:
помози да свакој напасти одолим.
Дај ми од твог срца лавовске јачине,
дај ми од твог духа ангелске белине,
дај ми твоје моћи да постигнем пробом
Богу се покорит' и владати собом,
крстити се постом, чистити се бдењем,
сладити се молитвом и небесним зрењем,
и без страха ходит' мучеништву сваком, са храброшћу твојом и са вером јаком.
О свети Јоване, Божји угодниче,
и за вишњу правду славни мучениче,
ти који се војске нечастивих боје
немој се оглушит' о мољење моје,
но укрепи мене молитвама твојим
да ко свећа права пред Господом стојим,
О свети Јоване, дивни Крститељу,
ти Претеча беше славном Спаситељу!

мелодија: Небојша Мастиловић
 Пирг, Земља светог Симеона, 2008.

Високи Дечани


Prayer St. John, wonderful Baptist and
Precursor of the glorious Savior, who woke
up people from their sleep and sins by the
venerableness of his human soul. St. John is
 prayed to help defy all menaces:

"Give me the lion's strength from your heart
Give me your powers through temptations
To obey God and govern myself
Baptise myself through fasting, purify myself
through wake
Feast upon the prayer and heavenly watch
And meet without fear all martyrdom
With your courage and strong faith"

Words by Bishop Nikolaj, music by Nebojša Mastilović


Нема коментара:

Постави коментар