Translate

28. фебруар 2021.

ВЕРОДАР | Молитва блудног сина

Прими ме Оче
Враћа ти се блудни син
Уморан потрошен
И прогнан од свих
Прокоцкано је
Све моје имање
Прими ме Оче
Прими моје покајање

Прими ме Оче
Назад у твој топли дом
Не као сина
Него као слугу свог
Ослободи ме
Од невоље љуте
Прими ме Оче
Привиј ме уз своје скуте

Прими ме Оче
Небу сам и Теби крив
Јер бејах мртав
А сада сам жив
Опрости ми све
Kао снег убели
Прими ме Оче
Рањену душу зацели

ВЕРОДАР | музички пројекат канцеларије за верску наставу

Kолубарско-посавско намесништво Епархије шумадијске

Са благословом Његовог Преосвештенства Епископа шумадијског Господина Јована

Музика: Влада Димитријевић
Текст: Влада Димитријевић
Kомпозитор и аранжер: Гордан Грујић

Извођачи: 
Иван Илић | вокал
Милорад Гајић | вокал
Предраг Пауновић | вокал
Драган Дамјановић | вокал
Владимир Марковић | вокал
Стефан Ђорђевић | вокал
Дејан Цвејић | вокал, бас
Ивона Перишић | виолончело
Влада Гарчевић | ак. соло и ритам гит.

Музички продуцент: Гордан Грујић
Снимање микс и мастеринг музике: Борис Шурлан

снимано у Midnight Studio, Лазаревац, 2019. године

Манастир Вазнесење

Нема коментара:

Постави коментар