Translate

2. септембар 2016.

ВЛАДИКО ХРИСТЕ

извор: УСКИ ПУТ

Буди ми помоћник Владико свих, Христе,
заштити моју душевну немоћ да бих се ослободио
од овог мрског греховног растакања
и постао слободан од окова греха.
Да не борави у мени мучитељна злоба
и да мноме као заробљеником
силом греха не влада злобни демон.
Него нека дође на мене
Царство Божанског и Свеслављеног Духа Твога
Коме се клањамо,
да би се удаљиле од мене
нечисте страсти које сада 
владају и царују у мени,
јер си Ти Бог милосрђа и човекољубља и доброте
и Теби славу узносимо са Беспочетним Твојим Оцем 
и Свесветим и Благим и Животворним Твојим Духом,
сада и увек и у векове векова. Амин!
Владико Христе, заштити нас од зла
Поведи нас путем где Твоја светлост вечно сја.
Јер си Ти Бог милосрђа...
Манастир Вазнесење

Нема коментара:

Постави коментар