Translate

11. септембар 2015.

Псалам 50/51

Псалам 50.

За крај, Псалам Давидов,
кад му дође Натан Пророк,
када је ушао код Вирсавеје (жене Уријине).
(МТ: Псалам 51)

3.Помилуј ме, Боже, по великој милости Својој,
и по обиљу милосрђа Свога очисти безакоње моје.
4.Опери ме добро од безакоња мога,
и од греха мога очисти ме.
5.Јер безакоње моје ја знам, и грех је мој стално преда мном.
6.Теби јединоме сагреших,
и зло пред Тобом учиних.
Рим 3, 4  Да се оправдаш у речима Својим,
и победиш када Ти суде.
7.Гле, у безакоњима се зачех,
и у гресима роди ме мати моја.
8.Гле, истину љубиш,
и јављаш ми непознатости и тајне мудрости Твоје.
9.Покропи ме исопом, и очистићу се;
опери ме, и бићу бељи од снега.
10.Дај ми да слушам радост и весеље,
да се обрадују кости потрвене.
11.Одврати лице Твоје од грехова мојих,
и сва безакоња моја очисти.
12.Срце чисто саздај у мени, Боже,
и Дух прав обнови у утроби мојој.
13.Не одбаци ме од лица Твога,
и Духа Твога Светога не одузми од мене.
14.Дај ми радост спасења Твога,
и Духом владалачким утврди ме.
15.Научићу безаконике путевима Твојим,
и безбожници ће се обратити к Теби.
16.Избави ме од крви, Боже, Боже спасења мога,
обрадоваће се језик мој правди Твојој.
17.Господе, отвори усне моје,
и уста моја казиваће хвалу Твоју.
18.Јер да си хтео жртве, ја бих Ти принео;
за жртве свеспаљенице не мариш.
19.Жртва је Богу дух скрушен;
срце скрушено и унижено Бог неће одбацити.
20.По благовољењу Своме, Господе, чини добро Сиону,
и нека се подигну зидови Јерусалимски.
21.Тада ћеш благоволити жртву правде,
приносе и жртве свеспаљенице,
тада ће принети на жртвеник Твој теоце.
Псалам 51.

За крај, поучан, Давидов, 
када дође Доик Идумејац и јави Саулу и рече му:
Дође Давид у кућу Авимелеха.(МТ: Псалам 52)

3.Што се хвалиш злобом, силниче,
безакоњем вас дан?
4.Неправду је смислио језик твој,
као бријач изоштрен учинио си превару.
5.Заволео си злобу већма од доброте,
неправду већма него да говориш правду.
(Диапсалма).
6.Заволео си све речи пропасти,
(и) језик лукави.
7.Зато ће те Бог поразити до краја;
истргнуће те и преселити из насеља твога,
и корен твој из земље живих.
(Диапсалма).
8.Видеће праведни и убојаће се,
и над њим ће се насмејати, и рећи ће:
9.Гле човека који не стави Бога за помоћника себи,
него се поузда на мноштво богатства свога
и јачаше се таштином својом.
10.А ја сам као маслина плодовита у дому Божијем;
поуздах се у милост Божију
до века и у век века.
11.Исповедаћу Ти се до века, јер си (ми Ти то) учинио,
и стрпљиво чекаћу Име Твоје,
јер је добро према преподобнима Твојима.

ПСАЛТИР СА ДЕВЕТ БИБЛИЈСКИХ ПЕСАМА, Превео Атанасије (Јевтић), Манастир Хиландар, Манастир Грачаница, Манастир Цетињски, Манастир Тврдош, Братство Св. Симеона Мироточивог, Васкрс,2000.

Нема коментара:

Постави коментар