Translate

10. август 2019.

О Христу Исцелитељу

   “Да је Господ дошао као исцелитељ болесних, потврђује Он сам“, истиче Свети Иринеј Лионски. Јер он јавно каже: “Не требају здрави лекара него болесни… Јер нисам дошао да зовем праведнике но грешнике на покајање“ (Мт 9, 12-13; Мк 2, 17; Лк 7, 31); и: “Свакако ћете ми рећи ову пословицу: Лекару, излечи се сам“ (Лк 4, 23); и још: “Дух Господњи је на мени…, посла ме да исцелим скрушене у срцу“ (Лк 4, 18).
   У складу са овим Христовим учењем о Њему Самом, Свети Оци и читаво црквено предање виде у Њему лекара којега је Отац послао како би излечио људе оболеле од последица прародитељског греха и како би људску природу повратио у првобитно здравље“.

   Жан Клод Ларше, Лечење духовних болести



“Наш Господ је дакле дошао, поставши човеком ради нас, да би исцелио слично сличним, душу душом, тело телом“.

   Свети Григорије Богослов



“Отац је послао с неба свог истинског Сина како би исцелио све слабости и болести људи“.

   Свети Амон


“Рана је била неизлечива и ниједно створење није могло да је исцели, осим Сина јединога, савршеног образа Оца; Спаситељ је опрезан исцелитељ: Пророци су то знали“.

   Свети Антоније Велики

   извор: eparhija-zicka.rs

Нема коментара:

Постави коментар