Translate

29. јануар 2021.

Лондон, СВЕТОСАВСКА АКАДЕМИЈА

 

СВЕТИ САВА

Архимандрит Иларион (Лупуловић) 


Дружим се са њим к'о да ми је вршњак

Дичим се њим к'о да ми је син

Идем за њим ко овца на пашњак

Блиски смо иако нас дели и сталеж и чин.

Рођен сам и крштен његовим именом

Раст'о сам и храњен ко храстово дете

Пуз'о сам па трч'о вођен Милешевом

Са зидом што дише око главе свете.

Ти ме као зора из дремежа мамиш

Водиш ме на гору да радостан дишем.

Свештеног сијања благовест ми јавиш 

Да из блата устанем, да трчим, да пишем…

Да не клечиш за нас пред извором Смисла

Вишњи би одустао од нас чини ми се

Сва нас је твар на земљу притисла

Оче усправи нас, приви нас уза се.

Обасјај нас зором лика Христовога 

Kоји те преобрази на Атосу авво

Не одврати лице од народа свога

Грешног, ипак твога светитељу Саво!

Манастир Жича

Нема коментара:

Постави коментар