Translate

11. јул 2016.

Савле

извор:Уски пут
Андреј Рубљов, Свети апостол Павле

Дуго је следио погрешан траг ревношћу гоњен да победи лаж.
Лукавом мишљу га превари враг и он му постаде послушни паж
спреман на све, само да те грешнике што Христа поштују
сасвим сатре.

Оном што прозире у срца сва не може промаћи искрени труд.
Желећи истине кључ да му да и да га узме за избрани суд
посла му знак- блистави зрак и речи које су жариле
попут ватре:

Савле, Савле, зашто ме гониш, Савле, Савле, зашто ме гониш,
иако сав покориш свет где ћеш од љубави Божије
да се склониш?

Ко си ти незнани, упита он, што светлошћу својом ми исправљаш вид?
Речи ти звуче ко небески звон и гордо срце обузима стид
зар живот мој био је бој на лажној, законом скривеној 
страни таме?

Границу између добра и зла на којој савест без одмора бди
присуством својим утврђујем Ја. Размисли, са које стране си ти.
Свету сам Спас- рече му глас, послан да уништим краљевство 
смрти саме.

Савле, Савле, зашто ме гониш...

Твој поглед је зов из самртног сна, Господе, живот свој почињем испочетка.

Нема коментара:

Постави коментар